Autor | Správy |
---|---|
Re: Subaru má problémy se životností dieselového boxeruDávam do pozornosti zaujímavú informáciu. Dosť ma to prekvapilo, a som zvedavý, čí to platí aj pre 2.0D 108kW u Foresterov. http://www.auto.cz/subaru-ma-problemy-zivotnosti-dieseloveho-boxeru-71724
08.12.2012 21:42
|
|
Re: Subaru má problémy se životností dieselového boxeruOdkaz na clanok tu uz mame. Konkretne v tejto teme Tuto temu tu ale necham, keby mal niekto zaujem o nom diskutovat a aby som nebol obvineny so zaujatosti
08.12.2012 22:53
|
|
Re: Subaru má problémy se životností dieselového boxeruAhoj. Ospravedlňujem sa, nevšimol som si. Ak to tu už je, tok to kľudne vymaž.
09.12.2012 09:30
|
|
Re: Subaru má problémy se životností dieselového boxeruJa by som to tu nechal, mozno sa tu k tomu vyjadria majitelia "starsich" dieslov...
09.12.2012 12:07
|
|
Re: Subaru má problémy se životností dieselového boxeruAk chces vyjadrenie majitela starsieho diesla... mam uz takmer 100tis. km a zatial ziadne problemy som nespozoroval. V zime pouzivam aditivum a motoru to celkom prospieva
09.12.2012 13:06
|
|
Re: Subaru má problémy se životností dieselového boxeru
Tak v porovnani s tebou som len v zabehu, ked mam iba 16. tisic Smiem vediet ake aditovum pouzivas a preco? Myslim, ze v prirucke je pisane, ze sa nemaju davat ziadne aditova. Minuly rok bolo vacsie mrazy ako teraz a nikdy som nemal problem so startovanim, tankujem jedine Shell a okrem jednej nadrze, vzdy to bol V-Power Diesel... Takymto tempom budem mat 100 tisic tak za 5 rokov, poznas niekoho, kto ma omnoho viac?
09.12.2012 15:23
|
|
Re: Subaru má problémy se životností dieselového boxeruNepouzivaj pls tu moznost "reagovat" ak odpovedas na posledny prispevok v teme, je to zbytocne Ja tankujem iba normalny diesel a radsej si ho aditivujem sam. Pouzivam VIF aditivum, zimnu variantu. V manuali to sice pisu, ale aj tvoj V-Power Diesel je v principe normalna nafta s nejakym aditivom, takze to je uplne jedno. Pouzivam ho na znizenie hlucnosti studeneho motora, na znizenie vytvarania parafinov v nadrzi pri mrazoch a zopar dalsich placebo efektov Poznam jedneho z CR, ktory ma viac ako 150tis. km a auto ma z rovnakeho obdobia ako ja. Aj u nas ma nick - quickly.
09.12.2012 15:35
|
|
Re: Subaru má problémy se životností dieselového boxeruVIF loziska neochrani, ked su male vole a material sa roztiahne, mozete mat cetanove cislo nafty aj 200. Co VIF /letny/ velmi dobre riesi, je korozia vstrekovacieho cerpadla, penivost a prida cca +5 cetanovych cisiel. Pretoze v SRT nie je norma STN, ktora stanovuje min cetanove cislo, nasa nafta nie je nic extra, ak nalejete VIF, motor sakra stihne, motor menej detonuje /jo kachle jazdia s detonaciami, ktore by benzin zabili/ Nova gen motor je na tol konstrukcne uz lepsie, ale aj tak mam obavy, ze sa Subaru od svetovej krizy snazi najst absolutne minimum, ktore sa este da uspesne predavat.
09.12.2012 17:57
|
|
Re: Subaru má problémy se životností dieselového boxeruOd 12.12.2008 ke dnešku mám s dehtovým forestíkem najeto 176189 km (dnes jsem tankoval, spotřeba za 4 roky provozu 6.74 l/100 km). Nejdřív jsem tankoval jen dehet na ÖMV. Jakmile problikla informace, že ÖMV se bude z CZ stěhovat pryč, tak jsem hledal něco jiného. V Subaru HK mi pan Polák poradil, že je jedno, kde tankuješ, hlavně aby tam byla vysoká výtoč. Tak 2 roky jezdím k Tesku do Hradce (mají občas akci, kdy k nákupu víc jak 400 Kč od PÁ do NE dostaneš slevu 1 Kč na litr dehtu ). Nejdřív jsem tankoval jejich Diesel+, ale potom se u nás na SFC objevili MillersOils a díky tomu, že uživatel fóra (nemusí být členem o.s.) má 10% slevu na výrobek i dopravu, tak jsem přešel na aditiva od MO. Spotřeba se mi snížila cca o 4 dcl, ale hlavně se mi ztišil motor. Teď na zimu jsem si ještě koupil od MO ZERO proti tuhnutí dehtu. Přesně před 2 roky, když jsme jeli s romikem tandem na Forýskovic turbo narozeniny, tak mi říkal, že se mu nelíbí moje vstřiky (hlučnost) a že mi asi odcházejí. Následně jsem nasadil aditiva a ujel cca 80 tkm. Teď na srazu v Bělé jsem požádal Subaru technika s diagnostikou, aby mi jednak vypálil DPF a zjistil zaplněnost prázdného (standardně 15%) po tolika tkm a když jsem mu řekl, že mám vše originál (na autě jen měněné světlomety - byly popraskané), tak provedl off-line testy vstřiků a prohlásil, že podle výsledků jsou na velice výborné úrovni (a stále kroutil hlavou). U Poláka aditiva nezakazují a ani nedoporučují. Cenově Diesel+ od Teska je dražší o 1,- Kč než Diesel. Aditiva od MO vycházejí po slevě cca 0,77 Kč na l. Ale zase si vše správně dávkuji. Po delší době jsem byl tankovat na ÖMV v Pardubicích a motor byl dost hlučný. Tak jsem se raději vrátil k Tesku .
09.12.2012 18:32
|
|
Re: Subaru má problémy se životností dieselového boxeruAhojte, minuly tyzden som na dialnici v nemalej rychlosti zrazu zacul ranu, zasmrdelo, motor zhasol, kontrolky na palubovke sa rozziarili ako vianocny stromcek a ja som akurat reflexivne stihol auto odsoferovat na krajnicu. Odtiahli ma a v nemeckom servise mi oznamili ze sa odtrhla klukova hriadel a vraj sa to stavalo castejsie. Vraj nemecke Subaru k tomu pristupovalo velmi kulantne a opravovali tie motory aj po zaruke. Ma s tym niekto skusenost? Moze to mat suvis s touto spravou? Prave som volal so Subaru Roznavska (medzicasom si leasingovka odtiahla auto tam) a tam mi povedali ze odhadovana cena opravy je 9000 EUR... Mam Legacy boxer diesel, stary 3,5 roka (este ten starsi model)
12.12.2012 16:17
|
Exploring the Top Minimalist Web Design Services: Benefits and Best Providers | 05.11.2024 gregoryhomer |
Re: Is It Worth Opening Your Own LLC? | 04.11.2024 Sanndo |
Re: Is It Worth Opening Your Own LLC? | 04.11.2024 Maukla |
Re: Outback - otazky a rady pred kupou | 29.10.2024 milan74mas |
Autor: hybco
Dátum: 01.01.2024
Autor: miloxko
Dátum: 27.12.2018
Autor: miloxko
Dátum: 04.10.2018
Používatelia: | 3363 |
Členovia OZ: | 27 |
Autá: | 1238 |
Inzeráty: | 2006 |
Témy fóra: | 1878 |
Príspevky fóra: | 26157 |
Články: | 150 |
Zrazy: | 104 |